TO 7.2. KLO 17.00 EXLIBRISILTA

Lehden postitus

Ti 12.2. KERÄILIJÄRISTEILY

Toteutetaan piknikristeilynä. Lippujen jako Vikingin terminaalissa klo 8.15 m/s Amorella.  Meriaamiainen. Maarianhaminassa vaihdetaan laivaa, buffetlounas, Viking Grace saapuu Turkuun klo 19.50. Aamupäivällä seminaari, jossa minialustuksia, huutokauppa ym.  Kahvi ja hedelmätarjoilu. Hinta 50 €, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä yhdistyksen tilille. Ilmoittautumiset marita.lundstrom@outlook.com tai 0505915012.

TO 7.3. KLO 17.00 EXLIBRISILTA

Vieraana emeritusprofessori Timo Soikkanen. Huutokauppa.

La 30.3. KEVÄTKOKOUS

Kokous pidetään Helsingissä Otavan kirjakahvilassa Uudenmaankatu 10. Ajankohta vielä avoin.

Exlibrisillat Turussa

Exlibris Aboensis pitää säännöllisesti exlibrisillat Turussa kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 17-19 TuNNKY:n salissa, Vähä-Hämeenkatu 12 a. Kesä-elokuussa kokouksia ei ole.

Tilaisuus alkaa kahvi/teetarjoilulla, jonka hinta on 2 €. Sen jälkeen todetaan lähiajan tapahtumat ja kerrotaan ajankohtaiset uutiset.

Yleensä mukaan on kutsuttu joku mielenkiintoinen taiteilija-, kirjailija- tai muu kulttuuripersoona vieraaksi ennen exlibristen vaihtoja. Neljä kertaa vuodessa illan päättää exlibrishuutokauppa. Lehden postitustalkoiden aikana ei muuta ohjelmaa ole.

Harrasta exlibriksiä -esite

Exlibris Aboensis ry jakaa järjestämissään tilaisuuksissa ilmaiseksi 12-sivuista, haitarimalliseksi taitettua esitettä.

NÄYTTELY JA NEUVONTAA TURUN TAIDE- JA ANTIIKKI-MESSUILLA  19. -20.3.

Esitteen taka- ja etukansi, 2014

Jäsenluettelo edistää vaihtoa

Exlibris Aboensis painattaa jäsenluettelon noin kolmen vuoden välein aina edellisen painoksen loputtua.

Luettelon saavat vain jäsenet, se ei ole myynnissä. Liittymislomaketta täyttäessään ja myöhemminkin jäsenellä on oikeus kieltää yhteystietojensa julkaisu. Luettelo on tarkoitettu edistämään jäsenistön keskinäistä yhteydenpitoa ja kirjeitse tapahtuvaa exlibristen vaihtoa.

Jäsen voi liittymisilmoitukseensa merkitä, että hän ei halua vaihtaa exlibriksiä ja sitä toivetta on kohteliasta noudattaa niin, ettei vaihtotarjouskirjeitä lähetetä.