To 30.6. Billnäs & Fiskars Antiikkimessut

Keräilijöiden yhteisbussi avajaispäivänä to 30.6. klo 9 Turun linja-autoaseman tilauslaiturista, paluu klo 18. Matkan hinta 30 € tilille, kun on ilmoittauduttu: 050 591 5012, marita.lundstrom@outlook.com

Su 21.8. Päivölän virkistyskoti

Nummelaan su 21.8., jossa klo 14 kahvit, exlibrisluento ja talon historiaan tutustuminen Mikael Mäkelän johdolla. Jos bussiryhmää ei saada kokoon, joten menemme pikkuautoilla kulut jakaen. Lähtö klo 12.30 Turun Kupittaan Citymarketin P-alueella Kunnallissairaalantien vieressä. Ehkä täydennysohjelmaa. Ilmoittaudu Maritalle, ks. edeltä.

To 1-9- klo 17.00 TuNNKY:n salissa

Taiteilijavieraan  Natalie Riemer, postitustalkoot

Ti 6.9. Keräilijöiden piknik-risteily Vikingillä

Lähtä klo 8.45, laivanvaihto Maarianhaminassa, paluu klo 19.50. Meriaamiainen, 4 t. seminaari, kahvia- ja hedelmiä, buffet ruokajuomin. Hinta 62 €. Ilmoittautumiset Maritalle 1.8. mennessä (syntymäaika mainittava). Osallistujina myös filatelisteja ja postikorttikeräilijöitä. Ohjelma lähetetään ilmoittautuneille.

11.ä28.9. FISAE:n XXXIX kongressissa ja Amerikan yhdistyksen 100 -juhlissa . USA:n San Franciscossa

Meitä edustaa vain Olli Ylönen.

To 6.10. Exlibrisilta to 6.10. klo 17.

Taiteilijavieraana Iida Ojanperä, jatkona exlibrishuutokauppa.

To 20.10. Syyskokous to klo 17 TuNNKY:n salissa

Kirjailijavieraana Anna Soudakova.

La 12.11. Exlibris Aboensis 30 v. -juhla Turussa, Panimoravintola Koulussa klo 17.

Exlibrisillat Turussa

Exlibris Aboensis pitää säännöllisesti exlibrisillat Turussa kuukauden ensimmäisenä torstaina klo 17-19 TuNNKY:n salissa, Vähä-Hämeenkatu 12 a. Kesä-elokuussa kokouksia ei ole.

Tilaisuus alkaa kahvi/teetarjoilulla, jonka hinta on 2 €. Sen jälkeen todetaan lähiajan tapahtumat ja kerrotaan ajankohtaiset uutiset.

Yleensä mukaan on kutsuttu joku mielenkiintoinen taiteilija-, kirjailija- tai muu kulttuuripersoona vieraaksi ennen exlibristen vaihtoja. Neljä kertaa vuodessa illan päättää exlibrishuutokauppa. Lehden postitustalkoiden aikana ei muuta ohjelmaa ole.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Harrasta exlibriksiä -esite

Exlibris Aboensis ry jakaa järjestämissään tilaisuuksissa ilmaiseksi 12-sivuista, haitarimalliseksi taitettua esitettä.

Esitteen taka- ja etukansi, 2014

Jäsenluettelo edistää vaihtoa

Exlibris Aboensis painattaa jäsenluettelon noin kolmen vuoden välein aina edellisen painoksen loputtua.

Luettelon saavat vain jäsenet, se ei ole myynnissä. Liittymislomaketta täyttäessään ja myöhemminkin jäsenellä on oikeus kieltää yhteystietojensa julkaisu. Luettelo on tarkoitettu edistämään jäsenistön keskinäistä yhteydenpitoa ja kirjeitse tapahtuvaa exlibristen vaihtoa.

Jäsen voi liittymisilmoitukseensa merkitä, että hän ei halua vaihtaa exlibriksiä ja sitä toivetta on kohteliasta noudattaa niin, ettei vaihtotarjouskirjeitä lähetetä.